GAZDUIRE SEDIU SOCIAL IN CLADIRE DE BIROURI
OFERTA SPECIALA 9 EURO / luna pentru sediul fara activitate
De ce sa alegi găzduirea pentru sediul social de la URED Group
Dacă ai nevoie de un spațiu legal pentru firmă, URED Group îți vine în ajutor cu oferte special la serviciile de găzduire a sediului social pentru firme, pfa-uri si asociatii. Aici te așteaptă locații moderne, special amenajate pentru desfășurarea activității profesionale de orice fel și în plus, ai parte de toate condițiile de care ai nevoie pentru a putea activa fără probleme. Poți beneficia de toate aceste avantaje pentru o perioadă determinată, pe care tu o alegi, cu posibilitatea de prelungire, în schimbul unor costuri foarte avantajoase.
Ce servicii ai incluse pentru sediul social
Pentru că nevoile unei firme sunt multiple, URED Group nu îți oferă doar un spațiu, ci și multe alte servicii necesare. Lista de servicii care te vor convinge că aceasta este o soluție excelentă pentru firma ta este una lungă, dintre care se remarcă următoarele:
- Stabilirea sediului social intr-o cladire de birouri moderna cu sau fara activitate
- Posibilitatea de a stabili sediul pe termen lung
- Primirea corespondentei la sediul gazduit
- Notificarea clientilor cu privire la corespondenta primita
- Predarea corespondentei catre clienti la sediul nostru
- Re-transmiterea corespondentei prin intermediul serviciilor de curierat
- Utilizarea gratuita a salii de sedinte in cazul unui control
- Servicii de copiere, scanare si fax
- Eliberarea actelor rapida si sigura
- Toate costurile de mentenanta sunt incluse
- Internet
Ce avantaje ai dacă alegi serviciul de găzduire de la URED Group?
Chiar dacă la ora actuală există multiple variante dintre care să alegi pentru a obține un sediu social pentru firma ta, considerăm că oferta noastră se remarcă prin multitudinea de avantaje de care vei beneficia. Nu doar că te bucuri de costuri reduse, dar și mare parte din chestiunile administrative vor intra în responsabilitatea noastră, astfel încât să ai mai puține griji:
- Adresa Business
- Vei elimina cheltuielile legate de chirie și întreținere
- Gazduire pe termen lung fara cheltuieli suplimentare la fiecare 12 luni
- Se va reduce durata de înființare a societății
- Nu mai este necesară obținerea acordului asociației de proprietari și a vecinilor
- În cazul unui control la sediul social, punem la dispoziție o sală de ședințe
- Sute de clienți mulțumiți
În ce locație vei avea sediul social în București?
Momentan, URED Group propune spații pentru sedii sociale în Sectorul 1 și 2 în București, cu posibilitatea de mutare imediată. Eliberarea actelor necesare înregistrării sediului social se efectuează rapid, astfel încât să nu pierzi timpul cu această etapă.
CONDIȚIILE GENERALE pe care trebuie să le respecți pentru a beneficia de toate facilitățile pe care ți le punem la dispoziție vizează ca perioada contractuală să fie de minim 1 an cu achitare în avans și necesitatea eliberării unei declarații notariale de nesuprapunere.
Alege oferta de preț, in funcție de nevoie tale
Un lucru foarte important în colaborarea cu noi este faptul că tu stabilești detaliile. Ai la dispoziție trei mari oferte pe care să le analizezi pentru a o alege pe cea care se dovedește a fi potrivită pentru tine. Fiecare îți propune un raport cost-beneficii foarte avantajos ceea ce îți permite să jonglezi cu cerințele pe care le ai, fără să te lovești de limite la nivel financiar.
Sediul Social fără activitate
9/ luna
- Găzduire sediu social la căsuța poștală
Sediul Social cu activitate redusă
35/ luna
- Găzduire sediu social la adresa biroului. Închirierea unui spațiu delimitat în vederea obținerii înregistrării că plătitor de TVA
Sediul Social cu activitate
10/m² /lună - ai biroul tău!
- Găzduire sediu social la adresa biroului și desfășurarea activității la adresa sediului (in functie de disponibilitate)
Solicită oferta pentru găzduirea sediului social în București
Dacă ai găsit răspuns la toate întrebările și ești gata să colaborăm, tot ce mai rămâne de făcut este să completezi formularul atașat astfel încât să te putem contacta ulterior pentru a stabili detaliile ofertei și a încheia contractul.
Comanda Gazduire Sediu Social
Întrebări frecvente despre închirierea sediului social
Ce este sediul social?
În linii mari, un sediu social este considerat ca și o adresa oficială a business-ului in sine. Este totodată adresa care figurează în actele oficiale și cea la care primește corespondența. Acesta este stabilit în baza unui contract de prestării servicii sau contract de închiriere între antreprenor și proprietar.
Când aveți nevoie de găzduire pentru sediul social?
Actul Constitutiv prevede obligația ca orice societate comercială să dețină un sediu social stabil, în caz contrar apare riscul de contravenție sau suspendare a activității. Puteți apela la serviciile noastre atunci când: nu dețineți în proprietate un spațiu pe care să îl puteți folosi în acest sens; nu puteți obține acordurile necesare pentru a transforma un spațiu în sediul social; doriți să mutați sediul actual ori un alt contract de găzduire a expirat
Ce se intampla dacă expira sediu social?
Firma va deveni inactivă, administratorul sau reprezentatul legal va avea cazier fiscal, amenzi , costuri suplimentare pentru reactivarea firmei. De asemenea, există riscul dizvolarii din oficiu cu suportarea tuturor costurilor aferente.
De ce acte aveți nevoie pentru sediul social?
Atunci când alegeți să colaborați cu noi, întreg procesul se simplifică. Noi ne vom ocupa de toate procedurile necesare, dumneavoastră fiind nevoit doar să ne furnizați următoarele documente: certificatul de înregistrare al firmei (CUI-ul) și cartea de identitate a administratorului firmei.
Cum puteți contracta serviciile URED pentru găzduirea sediului social?
URED Group va stă la dispoziție cu multiple oferte adaptate nevoilor dumneavoastră. Tot ce aveți de făcut este să completați formularul afișat pe site, iar noi va vom contacta în cel mai scurt timp pentru a putea stabili detaliile colaborării.